Vi søker engasjerte medarbeidere til Telenor kundeservice - oppstart 22. mars!
Til Telenors kundesenter - Reklamasjon og saksbehandling i Skien, søker vi motiverte og læringsvillige kundeservicemedarbeidere som ønsker å gi kunden en god opplevelse. Som kundebehandler hos Telenor kundeservice får du god lønn og du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service og problemløsning. I tillegg får du arbeidserfaring hos et selskap med en sterk merkevare, noe som gir deg et ekstra pluss på CV-en.
Vikariat hos Telenor kundeservice – Reklamasjon og saksbehandling
Du vil få en grundig 4-5 ukers opplæring og vil få betalt under hele opplæringsperioden, som vil foregå på dagtid. Etter opplæringen vil du jobbe dagtid mandag-fredag, 08 - 16.
Dine arbeidsoppgaver:
• Håndtere generelle reklamasjonssaker og finne gode løsninger for kundene våre
• Saksbehandling i interne systemer knyttet til Telenors produkter
• Kontakt med kundene våre via telefon, mail og brev
Du får:
• Konkurransedyktig timelønn
• Verdifull arbeidserfaring i en av verdens største telekombedrifter
• Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
• Mulighet for personlig og faglig utvikling
• Engasjerte og dyktige kolleger
• Grundig opplæring og tett oppfølging av dyktige teamledere
• Ordnede arbeidsforhold. Du blir ansatt i Manpower, som er godkjent Revidert Arbeidsgiver og IA-bedrift.
Du er:
• Service minded og liker å hjelpe andre
• Motivert og evner å finne gode løsninger
• Punktlig og flink til å holde avtaler
• Trives med å jobbe selvstendig og ta egne beslutninger
• Resultat- og målbevisst
Kvalifikasjoner:
• Du må være minimum 18 år innen opplæringen starter
• Du har gode kommunikasjonsevner
• Du trives med å snakke med mennesker og samtidig bruke PC som arbeidsverktøy
• Du må på forespørsel kunne fremvise forenklet politiattest
• Du må samtykke til gjennomføring av kredittsjekk
• Det kreves at du kan autoriseres for "Begrenset" sikkerhetsklarering
• Du kan ikke ha bestilt ferie i perioden 22. mars 2021 – 31. august 2021
Arbeidsperiode:
• Opplæringsstart er satt til 22. mars 2021 og varer i ca. 4-5 uker. Den vil foregå på dagtid.
• 80-100 % stilling i perioden etter opplæringen frem til 31. august 2021 (arbeidstid vil være mellom kl.08:00 og kl16:00, mandag til fredag). Det er mulighet for forlengelse etter denne perioden.
Høres dette spennende ut?
For å bli vurdert må du registrere deg fullt ut på vår hjemmeside www.manpower.no via link i annonsen.
Har du problemer med søknadslinken, send oss gjerne cv og søknad på mail.
Alle søkere vil bli kontaktet og vi evaluerer kandidater fortløpende til stillingene.
Søknadsfrist er snarest!
Opplæring starter rundt 22. mars.
Som vikar i Telenor vil du jobbe gjennom Manpower. Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre medarbeidere et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere gjennom spennende oppdrag ute hos våre kunder. Vi ønsker å bidra til at du når dine karrieremål.
